L’Hospitalet Atletisme, en conveni amb l’Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat, és una associació esportiva amb més de vint-i-cinc anys d’història que forma atletes i persones i els acompanya durant tota la seva etapa escolar fins arribar a l’edat adulta. Actualment, és un referent en l’atletisme barceloní, català i espanyol amb equips competint a alt nivell en totes les franges d’edat, categories i especialitats.

L'atletisme no és solament un esport és una activitat que permet gaudir d'una millor salut, enfortir l'amistat i les relacions, engrandir l'esperit de superació i l'autoestima, desenvolupar el respecte a les normes i als gèneres, acceptar la integració de les persones amb discapacitat i la convivència amb altres races, descobrir els nostres límits, millorar la socialització dels joves, augmentar els seus coneixements i cultura i enriquir-se amb hàbits saludables i ganes de superació.

Per aquest motiu, les persones que tenim present aquests valors en la formació dels nostres fills/filles, nens/es i adolescents, ens agrada tenir un club organitzat que pugui canalitzar totes aquestes qualitats cap a la consecució de resultats positius, que en el nostre esport anomenen marques. Aquests resultats són la motivació que fa que cada dia de l’any, molts atletes “es posen en marxa” i intenten constantment superar-se a si mateixos.

Col·laborem en un projecte que permet que nens/nens, nois i noies joves de L’Hospitalet i del Barcelonès-sud puguin créixer, educant-se en aquests valors. Si a més a més, aquests/es atletes arriben a resultats importants millor que millor, però que consti que el que més ens agrada és que l'afany de superació ben canalitzat pels monitors, educadors i pares sigui el motiu per què el nostres atletes es superin dia a dia, millorin les seves prestacions atlètiques i sobretot les seves qualitats humanes. Perquè aquests ideals puguin dur-se a terme, tenim un equip humà encarregat de desenvolupar les tasques de formació i d’ensenyament-aprenentage dels/de les joves atletes. Esperem que el projecte us agradi i sereu benvinguts tots aquells que vulgueu participar.