L'Hospitalet Atletisme
General calendar_today 11 julio, 2026 person hospitaletatletisme

19 medalles del club al Campionat de Catalunya absolut de Girona

arrow_back Totes les notícies

L’Hospitalet Atletisme va fer història a Girona. El conjunt blau i taronja va aconseguir 19 medalles al Campionat de Catalunya absolut de Girona, una fita històrica, guanyant també les classificacions masculina i femenina.

Les medalles van ser:

Julia Lillo al 800 m, Paula de Juan als 400 tanques, Javi Lorente als 400 tanques i el 4×400 femení van obtenir l’or

Els relleus 4×100 masculí i femení i el 4×400 masculí, Laia Alonso al disc, Xavi Barrubés a la llargada, Joan Bru als 1.500 m, Anna Pereiras a l’alçada, Elena Llobera a la llargada i Laura Bou als 400 m van ser les plates

Jana Hurtado als 200 m, Ferran Camacho a la llargada, Miquel Sànchez als 800 m, Gerard Badia als 1.500 , Clara Amat a la perxa i Sergi López al pes van ser els bronzes.

L’enhorabona a tots i totes!